luni, 23 iunie 2014

Cetateni de onoare

Marin C. Nita;
Mihai Balanescu;
Alexandru Andrășanu;
Emanoil Neagu.



Nu e buzoian, dar a fost numit azi cetățean de onoare al județului. Neagu: „Am fost impresionat de ceea ce face pentru Buzău”
10/05/2017 Auraş Tereacă Niciun comentariu Alexandru Andrășanu, BUZAU, cetatean de onoare, geoparc, Tinutul Buzaului Emoționat și astăzi, în ședința CJ Buzău, emoționat și în urmă cu lună, ca participant la o conferință la Muzeul Țăranului. Așa s-a prezentat șeful CJ Buzău, Emanoil Neagu, impresionat de faptul că unii oameni, deși nu sunt buzoieni, fac enorm pentru acest județ.
„Domnul Andrășanu nu e buzoian. La origini este ialomițean. Dar am rămas uimit când am descoperit ce face dânsul și tinerii din jurul său, de asemenea fără a fi buzoieni, pentru aceste meleaguri. Fără a fi recompensați în vreun fel de județul Buzău. Am participat recent la Muzeul Țăranului Român la o expoziție dedicată Geoparcului Ținutul Buzăului care reunește 18 comune din județul Buzău. Ce am văzut acolo, cât de frumos și profesionist a fost prezentat Buzăul, m-a emoționat și rușinat în același timp. Rușinat de cât de puțin facem noi, buzoienii, pentru acest județ și cât de multe am putea face. Am descoperit și că în țara asta încă mai sunt oameni care iubesc ce patos România”. Așa a cuvântat azi, șeful CJ Buzău, Emanoil Neagu, cel care a luat decizia de a-l propune pe Alexandru Andrășanu, lector dr. ing. la Facultatea de Geologie și Geofizică București pentru titlul de cetățean de onoare al Județului Buzău. Propunerea sa a fost aprobată în unanimitate de consilierii județeni, iar invitatul de la București a fost aplaudat la scenă deschisă.
„Măcar atât puteam face și noi pentru el. Titlul e unul onorific, nu conține nimic material. De fapt, conține câteva facilități, dar nu-i cazul să vorbim acum despre asta. Vorbim de spirit, de cinste, onoare și dragoste pentru aceste meleaguri”, a conchis Neagu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu